Ovaj website koristi kolačiće

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. 

Necessary 
help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.

Statistics
used by Google Analytics to analyze traffic.

INTERFACE u koreografiji Snježane Abramović Milković prigodom 40. obljetnice rada ansambla

Objavljeno: 12.05.2010

VIDEO

Koncept i Koreografija: Snježana Abramović  Milković
Izvedba: Zrinka Lukčec, Sara Barbieri, Darija Doždor, Petra Chelfi, Aleksandra Mišić, Martina Nevistić, Ognjen Vučinić, Elvis Hođić
Dramaturgija: Saša Božić
Asistent koreografa: Ognjen Vučinić
Scenografija: Iva Matija Bitanga
Kostimografija:  Emina Tataragić
Dizajn svjetla: Aleksandar Čavlek



Premijera: 14. rujna 2010. u ZeKaeM-u, dvorana Istra, 20:00 h

reprizne izvedbe: 15. i 16. rujna 

O projektu:
Interface za polazišnu točku istraživanja uzima odnos virtualnog i realnog u našem iskustvu suvremenosti. Činjenica je da je granica našeg iskustva virtualnog i realnog sve poroznija, a iskustvo realnosti vrlo lako može postati ultimativnom iluzijom. Interface preuzima svjetove kompjuterskih igara, njihov grafizam i funkcije, baveći se načinom na koji iskustvo virtualnog afirmira nove potencijale razmišljanja o našim identitetima: poželjnim, fetišističkim, lažnim; mnoštvu identiteta kojima smo naseljeni. Ako slijedimo misao Gillesa Deleuzea virtualno ne treba suprotstavljati realnom, već aktualnom, dok je realno suprotstavljeno mogućem. U tom smislu Interface propituje što iskustvo virtualnog donosi plesu, prvenstveno senzornom, perceptivnom kazališnom činu.
Koreografkinja organizira plesni materijal kao niz naoko nepovezanih susreta, koincidencija i interakcija u beskonačnoj struji prolaza. No, te interakcije slučajno ili ne formiraju događaje u našim životima.  Dramaturgija komada počiva na ideji da percepcija svakodnevnog biva virtualziranom u našem unutrašnjem iskustvu, potrebi da stvaramo male narative nebi li pobjegli od kaotičnosti isvakodnevice. Plesni materijal kreiran je preuzimanjem i stilizacijom načina kretanja likova iz kompjuterskih igara. Na taj način, plesači oblikuju nove tjelesne identitete, iako u konačnici ne slijede razvoj tih likova.
Interface je četvrta koreografija Snježane Abramović Mlković, velika ansambl predstava za 8 plesača. I ovaj puta, gledatelj je pozvan da uđe u visoko teatralizirani, stilski pročišćen plesni jezik, koji pored intelektualnog angažmana nudi i vrhunsku virtuoznost jedne od najpriznatijih plesnih kompanija u regiji.
Saša Božić

Porijeklo zvukova u predstavi „Interface“ seže od vinilnog šuma i pucketanja, antiknog generatora zvuka i neshvaćenih mikro simfonija,  do raznih terenskih snimki iz vlastite arhive (Sven Jakir: dekodirani glas) i ponešto tuđih (Mario Rizzi: “Vukovar Soundscapes”). Eksterni materijali uključuju jazz standard “These foolish things” u interpretaciji Billie Holiday i Vivaldijevo “Proljeće” , te  kratki fragment zajedničkog neobjavljenog „sessiona“ snimljenog sa gitaristom Draganom Pajićem Pajom u klubu Mama, u koji sam naknadno intervenirao sa perkusijama.
Višeslav Labosh

umjetničko vodstvo i produkcija: Snježana Abramović Milković
izvršni produkcija: Mirna Čubranić
asistentica izvršne producentice: Petra Glad
odnosi s javnošću: Kristina Krtanjek
organizacija: Andreja Široki
fotografija: Jasenko Rasol
dizajn plakata i knjižice: Studio Cuculić

Projekt je financijski podržan od strane Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport grada Zagreba i Ministarstva kuture Republike Hrvatske

Sponzori: