Nema budućih izvedbi
Odigrano

Projekt je realiziran u 2003. godini uz pomoć Ureda za kulturu grada Zagreba i Ministarstva kulture Republike Hrvatske

U formi plesne predstave za šest izvođača postavljamo pitanje kako privatno, autobiografsko može biti ispričano;što znači razložiti događajnost vlastitog iskustva kroz drugog, kako tijelo pamti vlastite, a kako reproducira tuđe autobiografske trenutke...
Dvojba da ukupnost čovjekovih emocija, sjećanja, senzacija nikada ne može biti dostupna nekom drugom, jer nije dostupna ni njemu samom, istražuje se kreirajući oštre krokije banalnih međuljudskih odnosa na granici apsurdnog, duhovitog, surealnog...
Naglasak je ipak na plesnom iskustvu improviziranom iz zadanih ljudskih disharmoničnosti...

Fragmentiranost i onirička ikonofilija odraz su koreografske intuicije u restrukturiranju vlastitih malih povijesti...

  • scene:
    • san
    • everyday life
    • čekanje
    • opsesija
    • štikle
    • fly me to the moon
    • sandva
    • tango
  • epilog:
    • tjeskobni flamenco

Snježana Abramović
Godine 1980 diplomirala na Školi za balet i ritmiku (Ana Maletić) u Zagrebu - Odsjek ritmike i plesa. Naknadno diplomira na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu.
Dugogodišnja plesačica i umjetnička voditeljica Zagrebačkog plesnog ansambla (od 1992.)
Kao plesačica plesala u svim važnijim plesnim predstavama suvremenog plesnog izraza u zemlji kao "Ruta", "Sub Rosa", "Tango je tužna misao koja se pleše...", "Prepoznavanje krajolika", "Pohvala sladostrasti", "Lovci čežnje", "M.U.R."...
Od stranih koreografa i pedagoga surađivala sa Kilinom Cremonom, Juan Carlos Garciom, Bebetom Cidra, Noriom Yoshida, Joseom Besprosvanyem...

Repertoarno profilira ZPA, i pokreće međunarodnu koprodukciju: "Prepoznavanje krajolika".
Kao umjetnička voditeljica radi na internacionalizaciji plesne scene u Hrvatskoj.
Organizira koprodukciju ZPA sa Istarskim narodnim kazalištem i u sklopu toga artists in residence ZPA u Puli, sa željom razvoja suvremene plesne scene i izvan Zagreba, i tako nastaje plesna predstava "Lovci čežnje" u koreografiji Bebeta Cidre, u kojoj i sama pleše.
Pod njenim umjetničkim vodstvom ansambl gostuje u Španjolskoj, Italiji, Portugalu, Mađarskoj, BiH, Rusiji, Litvi i Egiptu.
Osniva Festival plesa i neverbalnog kazališta Svetvinčenat, jedan od dva festivala suvremenog plesa u Hrvatskoj, koji ima intenciju prerastanja u Mediteranski plesni centar, te će se 2004. održati po peti put.

Radi kao suradnik za scenski pokret u dramskim predstavama i na filmu, te kao koreograf u operi.
Surađuje sa kazališnim i filmskim redateljima: sa Paolom Magellijem u predstavama "Revizor" (SK Kerempuh, 1997.), "Mjesec dana na selu" (Gavella, 1998.) "Ah, Nora, Nora!" (Gavella 1999.), "Kraljevo" ( ZeKaeM, 2000.) , s Rajkom Grlićem u filmu "Jozefina" (2000.), s Davidom Farrom u "Zimskoj priči" (Gavella, 1998.), s Eduardom Milerom u "Piru malograđana" (Kerempuh, 1997.), s Krešimirom Dolenčićem kao koreograf u operi "Kći pukovnije" (HNK Zagreb, 1998.), s Zlatkom Bourekom u "Umišljenom bolesniku" (Gavella, 2000.), s Zlatkom Vitezom u "Kroatenlageru" (Gavella, 2001.), s Ozrenom
Prohićem kao koreograf u operi "Figarov pir" (HNK u Osijeku 2002.)

Koreografirala songove za predstavu "Cabaret" J.Masteroffa u režiji Vlatka Dulića premijerno prikazanu u siječnju 2001. u SK "Kerempuh"-u.
Vraća se na scenu kao izvođač u predstavi "M.U.R." gdje glumi i pleše s Olgom Pakalović, Krešimirom Mikićem, Draženom Šivakom i Zrinkom Lukčec. Predstava je nastala u suradnji Zagrebačkog plesnog ansambla i Teatra ITD, a na Radiju 101 proglašena je najboljom plesnom predstavom u 2002. godini. Kao izvođač nastupa i u predstavi "Isto", Ksenije Zec 2004.-te, u kojoj pleše s Almirom Osmanović.