Nema budućih izvedbi
Odigrano

Duša, jedini dio svakog od nas koji može biti ispunjen iskrenom srećom i iskrenom tugom.
Ta nevidljiva sila koja je u našim grudima i koja ispunjava naše tijelo osjećajem lebdenja.
Ta nevidljiva sila koja je u našim grudima i koja ispunjava naše tijelo mukom i stavlja kamen težak tonu.

Kada volimo, iskreno i bezuvjetno, duša poprima oblik nekog beskrajnog bijelog oblaka koji slobodno plovi kroz život. Kada smo zauvijek odvojeni od voljene osobe, dio duše odlazi s njima. I taj se prostor više nikada ne može ispuniti. Praznina. Čovjek nikada ne upozna svoju srodnu dušu. A nekome se posreći i ne uspije ga zadržati kod sebe.

Predstava se bavi onim nevidljivim prostorom kojem sve duše teže. Kamo odlazi duša kad napusti ljubav? Gdje idu ljudi bez duše? Imaju li i oni pravo doći do te svjetlosti, tog beskrajno divnog prostora. Tko smo i što smo kad sretnemo srodnu dušu? Možemo li voljeti?
Predstava prati različite priče nekoliko potpuno različitih ljudi, pojedinaca za sebe, spremnih i nespremnih na ljubav. Jaki i slabi. Skupina ljudi na istom putu prema istom cilju. Samo jedan uspije. Djeluje li zapravo?

 

Miloš Isailović rođen je 1988. godine u Loznici, Srbija. Tijekom svog školovanja u srednjoj baletnoj školi „Lui Davičo“ istaknuo se kao jedan od najtalentiranijih učenika u povijesti škole. 2005. godine postaje stipendist TAZ-a (Tanz Akademie Zurich). Od 2009. godine stalni je član ansambla Narodnog kazališta u Srbiji u Beogradu, gdje sudjeluje u kompletnom klasičnom i modernom baletnom repertoaru. 2010. godine postaje član BDC-a (Bitef Dance Company) u Beogradu kao suvremeni plesač, gdje također radi i kao rezidentni koreograf. Njegove istaknute koreografske izvedbe su: Dunjaluk (2016), Macbeth (2017), Životinjska farma (2022), Zidanje Skadra (2023), Tamo, gdje sve duše idu (2024).
U Srbiji je nagrađen kao najbolji plesač 2022. godine nagradom „Smiljana Mandukić“ te 2017. godine kao najbolji koreograf najprestižnijom nagradom „Dimitrije Parlić“. Za „Stogodišnjicu baleta“ u Nacionalnom baletu u Beogradu postavio je balet „Ptico, ne savijaj krila“. Aktivno se bavi pedagoškim radom kao gostujući učitelj suvremenog plesa na akademijama diljem Europe i SAD-a. Radi kao solist i kao asistent svjetski priznatog koreografa i ravnatelja Slovenskog narodnog kazališta u Mariboru (Slovenija) Edwarda Cluga, s kojim je postavljao balete u operama i kazalištima poput Boljšoj baleta (Rusija), Bečke državne opere (Austrija), Nacionalne opere u Rigi (Latvija), Novosibirskog baleta i opere (Rusija), Züricha opera (Švicarska), Dortmund baleta (Njemačka), Hrvatskog narodnog baleta (Hrvatska), Hannover državne opere (Njemačka) i Opera Narodowa (Varšava, Poljska). Kao dramski koreograf surađuje s nekim od najpriznatijih redatelja u dramskim kazalištima, poput Kokana Mladenovića i Dina Mustafića.